wellcome every body

..........................
I'm glad as you are browsing my blog
thank you
I hope to visit my blog again and again (^_^)
....................................................................
سعيد جدا بوجود حضراتكم وقراءتكم لمدونتي البسيطة
جزاكم الله خيرا
وخلونا نتشرف بيكم كتير
..........................

Monday, February 25, 2008

اللهم لك الحمد كله ... ولك الشكر كله ... وإليك يرجع الأمر كله

بسم الله الرحمن الرحيم

كان عندي بطولة كونغوفو أول إمبارح على مستوى اسكندرية والحمد لله أخذت مركز رابع
وحسافر يوم الأربعاء القادم انشاء الله القاهرة لخوض بطولة الجمهورية
يا جماعة أنا بس طالب منكم الدعاااااااااااااااء ..... الدعاء اللي من القلب هه ؟؟
بالله عليكم ادعولي أجيب مركز أول جمهورية
ممكن بقى تسيبوني أدعي أنا ؟؟
ياربي لك الحمد ... الحمد لله ... اللهم لك الحمد حتى ترضى ولك الحمد إذا رضيت ولك الحمد بعد الرضى
يارب وفقتني كتيييييييييييييير أوي
كنت متكسر لحد قبل البطولة بيومين وخفين قبلها بيوم
ساعدتني إني أخس خمسة كيلو في ثلاث أيام
لعبت لعب مكنتش متخيله
وفقتني إني أعمل حركة محدش في الجمهورية بيعملها ومش بعيد في الوطن العربي كمان
وفقتني إني أكسب ماتشين و أوصل لحد دور الأربعة
ووفقتني إني أكسب أول جولة في ثالث ماتش وكان خصمي فيها بطل جمهورية بقاله كام سنة وأنا أول مرة ألعب
وحتى لما خسرت الحكم قال في الميكروفون للناس يحيونا إحنا الاتنين بغض النظر مين اللي كسب لأن مستوانا إحنا الاتنين كان عالي أوي وده كان أحسن ماتش إتلعب في البطولة
وبفضلك يارب إتشهرت وبقى ليا إسم في الصالة
سبحانك يارب ... بعزتك وجلالك مستحي من كمية عطائك برغم تقصيري الشديييييييييييد
سبحانك يارب ... لعل خسارتي في الدور الرابع كانت هي الخير لي .... بل أنا متأكد من ذلك
الحمد للللللللله ... الحمد لله ملئ السماوات وملئ الأرض وملئ ما بينهما
الحمد لله عدد قطرات الماء
الحمد لللللللللله
يارب يارب أنا عملت اللي عليا وتوكلت عليك وتعبت أوي في التمرين وفي البيت تعبوا معايا بسبب الأكل المخصوص والمصاريف والمدرب تعب مع الفريق وكان بينزل يقابلنا في حاجات غير التمرين عشان نتمرن تمارين إضافية
يارب أنا مش عايزك ترزقني على مقدار مجهودي أنا عايزك توفقني بقدرتك ورحمتك
اللي أنا عملته كان أخذ بالأسباب فقط
فاقدر الخير حيث كان ثم ارضني به
آمين
قولوا آميييييييييين وادعولي انتوا كمان من عندكم
وتذكروا إن في ملائكة حترد عليك تقولك ولك مثله
وشكرا لصبركم يلا سلام

6 comments:

KIMOOOZ said...

بطل مصر و السودان كمان ان شاء الله

و الوطن العربى و افرقيا و العالم

و المريخ

يلا ربنا يوفقك

Unknown said...

ههههههههههههههه
عجبني اوي الاغراء اللي انت عاولهولنا عشان ندعي ده "وتذكروا إن في ملائكة حترد عليك تقولك ولك مثله وشكرا لصبركم يلا سلام"
عجبني اوي انك بتقولنا ندعي و بتغرينا بالنتيجه

يا رب امين


سلام
نوجا

زى الهوا said...

امين يارب , ربنا يوفقك , وتفضل طول عمرك بطل , حلو اوى كل اللى حضرتك عملته دا , واعتقد أنك فعلا طالما هملت اللى عليك يبقى ربنا هيوفقك وهتكسب بس دا لو كان خير ليك , والله اعلى واعلم , وحتى لو ماكسبتش خليك على تأكد تام بإنك عملت اللى عليك ولو ما اتوفقتش فى البطولة دى , يبقى ربنا هيوفقك فى حاجة تانى فى دنيتك عموما , يلا ربنا معاك

Special Designer said...

كيمو
ربنا يخليك ليا يارب
والمهم تدعيلي وانت لوحدك هه ؟؟ مش قدامي حاجة ومن ورايا حاجة أنا عارفك

.............
نوجا
شكرا أوي وربنا يكرمك وأكيد آمين دي كانت من القلب

وطبعا لازم أعمل إغراء وانتم تعرفوني عشان تدعولي ؟؟ لازم أغريكم طبعا

...............
زي الهوا
جزاك الله خيرا
على فكرة أنا لما بدعي برضه بقول اللهم اقدر الخير حيث كان ثم ارضني به مش بقول يارب أكسب

بجد شكرا أوي على الدعاء الجميل ده
وأنا بقول على دعاءك آمييييييين يارب
أنا بجد نفسي أكون بطل عالمي في الكونغوفو
................
ربنا يكرمكم كلكم يارب
وبجد جزاكم الله خيرا لمجرد إنكم قولتوا آمين من قلبكم

Special Designer

paranoia,magnetic & dramatic girl said...
This comment has been removed by the author.
Special Designer said...

شكرا جدا يا paranoia,magnetic & dramatic girl

أنا فعلا كنت محتاج الدعاء ده
شكرا على الاهتمام