wellcome every body

..........................
I'm glad as you are browsing my blog
thank you
I hope to visit my blog again and again (^_^)
....................................................................
سعيد جدا بوجود حضراتكم وقراءتكم لمدونتي البسيطة
جزاكم الله خيرا
وخلونا نتشرف بيكم كتير
..........................

Monday, February 18, 2008

عارف يعني إيه قلب بيتقطع ؟؟؟

بسم الله الرحمن الرحيم

بالنسبة للصورة دي المفروض تبقى

I have no heart

or

I haven't my heart

or

I fulled of sadness

or any thing else

حححححححححححح

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

5 comments:

Unknown said...

يااااااااااااااااااااه
الكلام ده صعب اوي
اوي
انا شايفه ان حتي و ان خسرت نصف قلبك او حتي كله
ف مكانه الفاضي يمكنك من زرع قلب جديد
قلب تربيه من جديد علي اشياءا جديده علي عقلك
علي ان تتعلم
و انا جهة ف بالي جملتين كنت كاتباهم زمااااااان
بس هكتبهملك
برضه يمكن تستفيد

و دي حكايه عشتها عشان اتعلم
كل واحد فينا لازم و مسيره يتألم
حاول تبني أنا جديده أو تعيش ف أنا مرممه و إن لم يكن لها قلب فيكفي بأن فيها روحا تجوب داخلها


ده شوية كلام كتبته زمان ف نوته زرقا لون بحوور الحنين


نوجا

Special Designer said...

جزاك الله خيرا نوجا

وأنا فعلا استفدت من هذه الجملة الرائعة من وجهة نظري

حاول تبني أنا جديده أو تعيش ف أنا مرممه و إن لم يكن لها قلب فيكفي بأن فيها روحا تجوب داخلها

جزاك الله خيرا تاني

Special Designer

KIMOOOZ said...

يا ساتر يا رب

وجعت قلبى يا شيخ حرام عليك

ابعتلى ميل و احكيلى و طمنى بالله عليك لو ملاقتنيش على الماسنجر

Special Designer said...

كيمو حبيبي إنت فييييييييييينك يا عم

الشغل واخدك مننا ربنا معاك يارب ويوفقك

شكرا حبيبي

Special Designer

Unknown said...

انا عاوزه اقولك اني قريت الموضوع تاني لانه مليان و ميتقريش مرة وخصوصا ان الصور اللي فيه مليانه معاني كتيرة اوي

بس انا كنت عاوزه اقولك طالما جواك مكان قلبك فاضي.... عيش ف شرنقتك
و
الاحسن زور مدونتي:
أرض الاحزان
و شوف موضوع شرنقتي
و انت تفهم انا قصدي ايه

نوجا