wellcome every body

..........................
I'm glad as you are browsing my blog
thank you
I hope to visit my blog again and again (^_^)
....................................................................
سعيد جدا بوجود حضراتكم وقراءتكم لمدونتي البسيطة
جزاكم الله خيرا
وخلونا نتشرف بيكم كتير
..........................

Monday, March 10, 2008

ياااااااااااارب مالي سواك

يارب ارحم ضعفي
مخنووووووووق يارب ومفيش غيرك يفرج الهم عني
يارب أنا المسكين
أنا شديد التقصير أنا من ثقلت عليه المعاصي والذنوب حتى اعوج ظهره
أنا اللي محتاجلك يارب ... لو سبتني لنفسي أهلك
أنا عايش برحمتك بيا
عايش بآية من أجمل الآيات واللي والدي علمهالي
" ومن يتق الله يجعل له مخرجا ويرزقه من حيث لا يحتسب ... ومن يتوكل على الله فهو حسبه "
عايش بيها وبخالفها كتييييييير
يارب أعني على تقوتك
وارزق والدي أعلى درجات الجنة بسبب تعليمي هذه الآية العظيمة
والدي الذي كان قدوة في تنفيذ هذه الآية ليس مجرد إرشاد
ولا تتركني إلى نفسي يا حبيبي يا رب

9 comments:

KIMOOOZ said...

بص يا بودى
انا حاسس بالبوست ده اوى
لدرجه انى شايف تعبيرات وشك و انت بتكتبه

انا تعبان اوى زيك
و يمكن اكتر منك

ربنا يهدينا

Unknown said...

عاوز الدعاء يستجاب زي ما ربنا يهديك لازم انت كمان تحاول تحط نفسك علي اول الطريق
عاوز الدنيا تديك
زي ما ربنا بيديك ادي الخير للي حواليك
عاوز ربنا يسامحك
اوعاك تشيل من حد
متضمنش انه يموت بعديك
عاوز تقوله يا رب انا محتاج
حسها و انت بتدعي
مهما كان السؤال
عاوز تعيش ناجح ف الحياه ديه
اتغير وغير فيها متسيبهاش زي ما هي


ميس دوت
-نحو التغيير العملي-
ياسمين

Special Designer said...

kimoooz
شكرا أوي على تعليقك الجميل
وربنا يجبر بخاطرك

---------------------
miss dot
جزاك الله خيرا
كلام عميق

وربنا ينفع بينا جميعا أمته حبيبه صلى الله عليه وسلم

Special Designer

"النجم القادم" said...

السلام عليكم

اخونا الفاضل ربنا يوفقك ياااااااااارب

وربنا يفرج همك وهمنا

اللهم امين

ومدونتك جميلة ربنا يعزك يااااااااارب

وتحياتى لك واتمنى تشريفى بالزيارة

ابو صهيب ( الجمعاوي الاصيل)سابقاً said...

فك الله كربك وثبتك على طريقه

وفرج همك

paranoia,magnetic & dramatic girl said...

ازيك ياعبادة يارب تكون بخير
علي فكرة انا كنت بدخل كتير هنا واشوف اخر بوست بس كنت مش بعلق
بس النهاردة حبيت اعلق
...
الاية دي جميلة اوي
كلنا بنقصر في اتقاء ربنا
بس بندعيه في نفس الوقت
وبننسي ربنا بس هو يفتكرنا برحمته
..
عارف انا مبسوطة اوي ان والدك كان بيعلمك ايات وتترسخ في ذهنك وحياتك
ربنا يكرمه يارب
..
علي فكرة الصورة الي في السايد بار الي كاتب عليها شكوت الي وكيع سوء حفظي جميلة اوي
اقصد معني الكلام ووضعك للصورة موفق فيه
..
ربنا يجعلنا من عباده المتقين
علي فكرة انت اسمك عبادة ولكل انسان حظ من اسمه
يارب تكون اعبد الناس
الله حافظ
دودو

Special Designer said...

النجم القادم

ربنا يكرمك يا رب
أنا فعلا محتاج لدعوتك دي
وياريت تشرفني
سعيد أوي بقدومك الرائع
----------------------------
الجمعاوي الأصيل

يااااه بقالك كتير مشرفتنيش
نورت المدونة حقيقة

بجد سطر رائع
ربنا يكرمك يا رب ويوسع عليك

وعايز أقولك ان "ولك مثله "
---------------------------
دودو

متعرفيش تعليقك أسعدني أد إيه
مش حقول أكتر من كدة

وياريت تشرفيني دايما

---------------------------
جزاكم لله خيرا جميعا
Special Desiner

Abo 7anf said...

امين
ربنا يستجيب منا اجمعين
بس لازم نعمل بدعائنا
علشان ربنا يلبى ندائنا

Special Designer said...

أهلا أهلا
Abo hanf

أولا سعيد بزيارتك وياريت تشرفني على طول

وياااارب يستجيب دعاء كل محتاج
وجزاك الله خيرا على النصيحة الحلوة دي

Special Designer