wellcome every body

..........................
I'm glad as you are browsing my blog
thank you
I hope to visit my blog again and again (^_^)
....................................................................
سعيد جدا بوجود حضراتكم وقراءتكم لمدونتي البسيطة
جزاكم الله خيرا
وخلونا نتشرف بيكم كتير
..........................

Wednesday, February 20, 2008

كان نفسي عيني تشوف ملامحك

بسم الله الرحمن الرحيم

" خرج النبى على أصحابه يوما فقال لهم : وددت لو أرى إخوانى ؟ قالوا : أولسنا إخوانك يا رسول الله ؟ قال : أنتم أصحابى , إخوانى قوم يأتون من بعدكم يؤمنون بى ولم يرونى "

بجد وحشتني أوووووووووووووووووي يارسول الله نفسي أقول كلام كتير لكن أنا طبعا مش حعرف أتكلم عن النبي أحسن من الأستاذ جمال ماضي

بس الأول اسمعوا الأغنية دي جامدة جداااااااااااااااااااا ..... لما بسمعها بجد بحس إني نفسي أحضن النبي وأقوله الزمن ده غير أي زمن ... الزمن ده اللي يصبر فيه كالممسك على الجمر

أغنية كان نفسي عيني تشوف ملامحك

يا حبيبي يا رسول الله ( أ / جمال ماضي )

بجد موضوع أكثر من رائع

ياريت تقرأوه ويارب ينال إعجابكم وينبني على إعجابكم أعمال

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

4 comments:

Romantica said...

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته


صلى الله على محمد وآله وصحبه اجمعين


جزاك الله خيرا على هذا الموضوع الرائع

فلو وضعنا نصب اعيننا خلق رسولنا الكريم وافعاله وصفاته
لصرنا خير الامم باتباعنا لخير الخلق

ولكننا استبدلنا الذي هو ادنى بالذي هو خير

وجعلنا قدوتنا اناس يخطئون ويصيبون



تحياتي


اسمح لي باضافة مدونتك الرائعة في مدونتي المتواضعة

Special Designer said...

ربنا يخليك يا محمد على هذا الرد
وانت عندك حق في كل كلمة قولتها

إلا آخر جملة
فأنا الذي يتشرف بوجود عنوان مدونته المتواضعة في مدونة مثل مدونتك

وياريت أتشرف بيك على طول وأقرأ ردودك الجميلة

Special Designer

khobayb said...

يا رب يجمعنا وإياك معه في فردوسه الأعلى

ويسقينا من يده الشريفة شربة لا نظمأ بعدها أبدا

جميل موضوع الأستاذ جمال جدا

جزاكم الله خيرا

Unknown said...

انا مش لاقيه كلام
كل الكلام هرب من ع اللسان
اقول ايه علي خير و سيد الانام؟
اقول نبيي و لا رسول
و لا رسالة هدي من رب العباد





نوجا