wellcome every body

..........................
I'm glad as you are browsing my blog
thank you
I hope to visit my blog again and again (^_^)
....................................................................
سعيد جدا بوجود حضراتكم وقراءتكم لمدونتي البسيطة
جزاكم الله خيرا
وخلونا نتشرف بيكم كتير
..........................

Tuesday, February 19, 2008

يارب اتقبل صيام الحاجة بتاع امبارح

بسم الله الرحمن الرحيم

إمبارح كنت صايم صيام محصلش .... عارفين صيام الحاجة ؟؟

أو صيام العيال الصغيرة كل ميجوع ياكل

كان كدة بقى

أنا من أول ما صحيت فطرت مع الأسرة وأنا أصلا كنت ناوي أصوم .... وبعد كدة شربت الشاي

وعادي خالص

بعد كدة افتكرت إني صايم فكملت صيام .... بعد كدة كان عندي درس قرآن

والدتي دخلتلي شاي مع الأستاذ وأنا بشربه افتكرت .... ههههههههههههههههه ..... فقولت كدة ميصحش بصراحة

النسيان ساعات بيكون حلو أووووووووووووي

يارب يتقبل الصيام .. أنا طبعا نظرا لأن مسألة النسيان في غير رمضان مختلف فيها فأنا كملت صيام ويارب يتقبله ... وطبعا ربنا كرمه ورحمته وسعت كل شيء .... والحمد لله أكيد أخدت الثواب

بس كان صيام جمييييييييل أوي لدرجة إني مأكلتش لما المغرب أذن غير كيس بسكوت لأن كان عندي تمرين وأنا مينفعش آكل قبل التمرين

يلا عشان مطولش عليكم سلام

4 comments:

ابو صهيب ( الجمعاوي الاصيل)سابقاً said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بدايه صيامجميل جداً وربنا يبارك فيك

ويتقبل الله منكم

Special Designer said...

الله يكرمك يا جمعاوي

شكرا على التعليق وأتشرف بقراءة تعليقاتك دائما

Special Designer

Dr Gad said...

تقبل الله منا ومنك

مدونه جميلة

و اتفضل لينك الميوزك بتاعت مدونتي

http://www.zshare.net/audio/78597736ecd2ae/

Special Designer said...

بجد مش عارف أشكرك إزاي

خليني أقولك يا مان عشان ديد مان دي مش عاجباني

جزاك الله خيرا

Special Designer