wellcome every body

..........................
I'm glad as you are browsing my blog
thank you
I hope to visit my blog again and again (^_^)
....................................................................
سعيد جدا بوجود حضراتكم وقراءتكم لمدونتي البسيطة
جزاكم الله خيرا
وخلونا نتشرف بيكم كتير
..........................

Saturday, February 16, 2008

حتوحشني يا كابتن ياسر

بسم الله الرحمن الرحيم
أنا مش عارف أنا فرحان ولا زعلان ..... النهاردة كابتن ياسر حيسافر دبي حيدرب كونغوفو هناك ..... كابتن ياسر كان مدربي من وأنا في أولى ابتدائي يعني يعتبر إتربيت معاه .... طبعا في أيام حلوة كتير أنا فاكر مرة كنت بلعب ماتش وأنا مصاب في رجلي وكان ممنوع ألعب ماتش وأنا مصاب فمثلت كأني عادي وكنت بحاول معرجش في الماتش ... الحقيقة أنا خسرت في الماتش مش عارف ليه حتى الكابتن اتعارك مع الحكام بس وأنا طالع باسني وقالي حاجة في ودني مش فاكرها لأني كنت زعلان لأنها كانت بطولة جمهورية وكنت أول مرة أدخلها
طبعا بعدها بطلت عشان امتحانات اعدادية وبعدها دخلت الثانوية وأديني رجعت أهو .... رجعت لقيته اتغير كتير مبقاش بيقبلني مش عارف ليه ... طبعا مش عشان سيبت التدريب بس مبقاش بيقبلني .... كنت بدايق منه كتير عشان طريقة اهتمامه بالمتدربين غريبة شوية لكني متعلق بيه ... كنت لما آجي أكلمه أحس إنه مش مقتنع بيا .. لما أقوله مثلا أنا بحاول أطور نفسي في اللعبة وبطلع أتدرب على البحر مكنش بيهتم ومكنش بيفدني من خبراته وكنت بحس إنه عايز يقولي متتمرن على البحر براحتك أعملك إيه يعني ... بقى بيني وبينه التدريب .... كنت بحاول أصاحبه لكن هو كان بيفضل ناس معينة وأنا مش من ضمنهم
بس أنا متأكد إنه بيحبني لأنه حضني قبل ما يسافر ..... بس حسيت ساعتها إني مكنتش فاهمه صح ... يمكن يكون مهتم بس مش بيظهر أو عايز يشوفني حستمر لوحدي ولا لا .... مش عارف أنا كنت مدايق منه لكن لما سمعت إنه حيسافر حسيت إني حفقد مدرب ليه مكان عندي مكانش مجرد مدرب هو كان أخ بصراحة

شخصيته فعلا جميلة ... بيفكر في الحاجة قبل ما يعملها بيوزن الأمور بعقله مش متهور

يارب يسهله أموره هناك والشغل يكون حلو والبلية تلعب معاه ويرجع بخير ويفيد الاسلام بخبرته
حتوحشني أوي يا كوتش
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

2 comments:

KIMOOOZ said...

انا داخل عشان اقولك ان البانر الجديد تصميمه روعه

mo'men mohamed said...

جميل انك تحب انسان فى الله
وبعدين يا باشا الراجل رايح يتدرب ويتعلم مش رايح ينتحر
جزاكم الله كل خير
السلام عليكم