wellcome every body

..........................
I'm glad as you are browsing my blog
thank you
I hope to visit my blog again and again (^_^)
....................................................................
سعيد جدا بوجود حضراتكم وقراءتكم لمدونتي البسيطة
جزاكم الله خيرا
وخلونا نتشرف بيكم كتير
..........................

Saturday, May 16, 2009

رحلة بحري يوم الخميس 23/4/2009

بسم الله الرحمن الرحيم
--------------------------
--------------------------
باختصار شديد أوووووووي دي كانت رحلة عملناها أنا وصحابي
كنا 22 واحد بس
دي دفعة 2007/2008 مدرسة المدينة المنورة
يعني في أولى كلية ناو وكليات مختلفة بقى
حبينا نتجمع ونشوف بعض ده كان يوم ماتش الأهلي والزمالك ( أنا مش بتفرج على كورة أصلا بلعب بس ) بس ما علينا
وبعد والماتش طلعنا على القلعة وصباح الهياس بقى
اللي عايز يشوف الصور بقى وباقية الفيديوهات يدخل على الفيس بوك عشان مش فاضي أرفع كل ده
(^_^)
بس كان يوم تحفة بججججد وفي ناس كتييييييييييييييير أوي معرفتش تيجي
وكان في ناس كتييييير بتقولي يابني انت حتروح حتلاقيني أنا وانت بس اللي واقفين
وفي اللي مشغول واللي مسافر واللي بيدلع
بس كل دول ندموا طبعا
وان شاء الله المرة الجاية نبقى الدفعة بجد
مش حنبقى أقل من 35 واحد ان شاء الله
يلا سلام بقى عشان قال إيه .. بذاكر
ادعولي يا جماعة بالله عليكم عشان أنا رايح في داهية

2 comments:

اقصوصه said...

احب الرحلات الجماعيه وايد

احس انها متعه جميله

بالتوفيق :)

حياتي كلها لله said...

السلام عليكم
خير إن شاء الله ...أنا بس معنديش وقت أقرأ البوستات اللي فاتتني كلها ...بس فين الضروري ...آسفة مش عارفة أخمن

...مفاجئة غير متوقعة
أنا خريجة المدينة المنورة (: