wellcome every body

..........................
I'm glad as you are browsing my blog
thank you
I hope to visit my blog again and again (^_^)
....................................................................
سعيد جدا بوجود حضراتكم وقراءتكم لمدونتي البسيطة
جزاكم الله خيرا
وخلونا نتشرف بيكم كتير
..........................

Monday, February 16, 2009

على كثرى الهموم اللي في قلبي ما شكيت الحال

بسم الله الرحمن الرحيم

أزيكم يا جماعة

عاملين إيه

نفسي أكتب من زمااااااااان أوووووووووي أوي

اعذروني مريت بظروف غريبة جدا جدا

يادوبك أول ما كنت أقدر أتحرك وأنا عمال أدخل في حواراااااااااااااااااات

الحمد لله

ان شاء الله حدون قريب أوي أوي بس أفوق

إدعولي بالله عليكم إدعولي

لالالا إدعولي بجد الله يكرمكم أنا في عرض أي دعوة

سلام عليكم وان شاء الله حدون قريب عشان الفترة اللي فاتت كانت مليئة بالأحداث المثيييييييرة

مثيرة يعني أحداث متتالية ومواقف صعبة وكدة هه ( من أجل الشباب )

6 comments:

أنفاس الصباح said...

حمدا لله على عودتك بالسلامة

وفى انتظار التدوينات الجميلة تانى

ربنا يصرف عنك السوء ويجزل لك الاجر على كل الى فات

ويارب تكون موفق فى دراستك

دمت بخير

Miss A said...

حمدلله على سلامتك ..المدونه نورت تاني
ربنا ييسرلك امروك ويوفقك ويصرف عنك السوء يارب

Anonymous said...

انا اول مرة امر على مدونتك
يا رب هب له في الدنيا حسنة وفي الاخرة حسنة وقه من عذاب النار اللهم اجره في مصائبه واخلفه خيرا منها ..ونوله اللي في باله
:)
رح يسعدني مرورك عندي

Special Designer said...

أنفاس الصباح

ربنا يكرمك يارب
جزاك الله خيرا على اهتمامك
.......

وأنا في انتظار تعليقات حضرتك
Special Designer

Special Designer said...

MiSs A

جزاك الله خيرا
المدونة بتنور بزوارها
....
اللهم آمين

شكرا على هذا المرور الطيب
في انتظارك
Special Designer

Special Designer said...

سلمى

أهلا بحضرتك
ويارب متكونش آخر مرة
في انتظار حضرتك
.....
الدعاء ده بحبه جدا جدا
وربنا يكرمك ذكرتيني بيه

أنا دخلت بالفعل مدونة حضرتك
وجميلة جدا جدا
بس أنا آسف اليومين دول مشغول جدا جدا
حبقى أدخل عند حضرتك في وقت لاحق ان شاء الله

منتظر زيارتك القادمة
Special Designer