wellcome every body

..........................
I'm glad as you are browsing my blog
thank you
I hope to visit my blog again and again (^_^)
....................................................................
سعيد جدا بوجود حضراتكم وقراءتكم لمدونتي البسيطة
جزاكم الله خيرا
وخلونا نتشرف بيكم كتير
..........................

Sunday, August 24, 2008

أعد لف زي ما انت عاوز

بسم الله الرحمن الرحيم
أولا بجد بشكر كل اللي دعولي في فترة امتحاناتي سواء كانوا يعرفوني أو لا أو حتى شافوا التدوينة أو لا
الحمد لله الحمد لله الحمد لله جالي تجارة اسكندرية
طبعا لعله خير
على فكرة الدنيا دي غريبة جدا جدا
بصوا للصورة دي ... نعتبر ان الشمس عبارة عن القدر والكواكب دي التخطيط
ساعات تبقى مخطط لحاجات كتييييييييييييييير لكن في الآخر قدر ربنا اللي بيحقق
سبحان الله بجد
عارفين
أنا كان نفسي أدخل طب أو علوم ... مجموعي مكنش أد كدة فحولت أدبي على أساس ان البلد التحفة دي ماشية بالمجموع وبس وبتهمل المواهب والميول
جيت السنة دي طبعا قلت أدخل فنون جميلة على أساس موهبتي
قدر ربنا بجد إني أنقص درجات غريبة في الثانوي
غريبة فعلا
عشان أدخل تجارة
سبحان الله
أنا متشوق للمستقبل بجد عايز أعرف حبقى إيه
عارفين
تحفة بجد انك تحس ان العظيم اللي بيخططلك
انت بس خد بالأسباب
هههههههههههههه
طبعا في ناس عارفة اني عدو المذاكرة .... أقرأ وأعمل كل حاجة إلا المذاكرة
بس والله عملت اللي عليا الحمد لله وربنا يعلم
---------------
وفي الآخر عايز أقوللك يا كريم انك واحشني جدا وانشاء الله ترجعلنا من السعودية بسلام
ويارب ييسرلك ويرزقك من حيث لا تحتسب
لو شوفت التدوينة دي خد نصيحتي ليك
ومن يتوكل على الله فهو حسبه
---------------
نفسي أكتب حاجات كتيييييييييييييييييييييييير جدا جدا
وفي مجالات كتيييييييييييييير
يمكن من كترها مش بكتب زي اللي بيحلم يحلم يحلم ويفاجأ إنه واقف في مكانه بعد ما الزمن يعدي
ويمكن عشان مشغول جدا جدا
ويمكن عشان مليش نفس ..... مش عارف بس أنا عايز أكتب يعني
أشوفكم على خير
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته

4 comments:

KIMOOOZ said...

مش عارف اقولك غير انى كنت هكتب تدوينه فيها نفس الكلام اللى انت قلته
انا يا بودى من ساعه ما جيت فى الحته اللى انا فيها
و انا حاسس بده اوى
ان انت بس اعمل اللى عليك كويس و هتلاقى ربنا مدبر كل حاجه بشكل تلاقيه فى الاول غريب بس بعد كده هتستمتع بيه
بس المشكله بس فى اللى يعرف يقرا رسايل ربنا بوضوح
انت واحشنى بشكل مش طبيعى
و ابقى طمنى عليك دايما

Special Designer said...

كريم تحب أضربك ؟؟؟؟

اعمل اللي عليك يعني تحوووووووووووووش ولو جنيه في الشهر

ياريت تطمني عليك وتبقى تقولي مش بتعد عالنت ليه دلوقتي ... ربنا هداك وبقيت توفر فلوس النت هه

هههههههههه
ربنا يوفقك يا حبيبي
وشكرا على التعليق رغم انشغالك

Special Designer

Unknown said...

حمدا لله علي السلامه ..

و مبروك و لعله خير

و زي ما دايما بقول الانسان مخير مسير

تحياتي

Special Designer said...

تقريبا مخير مسير معناها انه في الآخر مسير
بس هو الموضوع مش كدة بالنسبة ليا

أنا شايف ان لو الواحد معملش اللي عليه ربنا مش حيرزقه

لكن لو عمل اللي عليه واجتهد ربنا بقى يوجهه ودي حاجة حلوة بالنسبة ليا لأن الله هو الذي يعلم الغيب فعارف الطريق ده آخره إيه وده آخره إيه فبيقدر للواحد كجزاء لسعيه

وجزاك الله خيرا
ولعله خير انشاء الله

Special Designer